*Lenas lilla blogg*

FREDAG....

Publicerad 2010-03-12 22:41:07 i Allmänt,

I natt blev jag väckt  kl.01,15 av att en hund som skrek att hon  var nödig... jag hade väl precis lagom somnat då.  Men det var bara att kliva upp och släppa ut dom, tur att man har trädgård så man bara behöver öppna dörren vid såna tillfällen.  Tur att dom säger till när dom vill gå ut.

Idag snöade det igen.. har inte sett solen på hela dan. =( 

Har städat övervåningen idag, så jag får väl ta där nere i morron.., riktigt lördagsnöje...NOT!!!
Finns väl inget tråkigare än att städa.

Tog mej ut till uthuset idag och hämtade in mina pelagoner som jag hade på vinterförvaring där... hälften hade överlevt... det tycker jag va bra...så nu har dom fått ny jord och vatten så nu ska dom nog bli stora och fina så jag kan ha dom på altanen i sommar igen.
Faktiskt första gången som jag lyckats få några att överleva vintern... övning ger färdighet...=)

Hoppas på sol i morron så man får extra mycket gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela