*Lenas lilla blogg*

Varit och fiskat.

Publicerad 2010-06-26 22:45:57 i Allmänt,

I kväll har vi varit och fiskat med grannarna.
Det är så himla mysigt att sitta och meta.
Så rogivande... man kopplar verkligen av när man gör det.
Fast idag blev det inte så mycke fiskande för mej... :)
Hjälpte mest grannbarnen med att trassla ut deras revar hela tiden...
Vet inte hur många gånger som dom lyckades trassla till det.
Men vad gjorde det... det var kul ändå... och ungarna gillade att fiska.
Dom ville inte åka hem. :)
Men nån storfångst blev det inte... bara 4-5 st små små fiskar...
Tur vi hade ätit innan  ;)


STORFISKARNA!!! :)


2 FISKARE...


HÄR VAR VI OCH FISKADE....


VISST SER DET HÄRLIGT UT ...


ETT LITET SPINDELNÄT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela