*Lenas lilla blogg*

Soliga Söndag...

Publicerad 2010-06-13 09:20:09 i Allmänt,

Go´morron go´morron.
Vaknade och såg att solen sken idag.
Så underbart... bara älskar solen.
Fast det blåser en del idag också... inte lika mycket som igår.
Så nu blir det snart en timmes promenad med hundarna.
Har varit lite lat ett par dar nu när det gäller det.
Men nu tar vi nya tag igen. :)


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤








Vill du ha fler besökare till din blogg????
Registrera dej på följande länk.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Lenahaga

Kommentarer

Postat av: LillaSoffiaah

Publicerad 2010-06-13 12:01:44

Fin blogg!^^

Besök och kommentera gärna min^^

Puss Från Lilla Mig!

Postat av: Moa

Publicerad 2010-06-13 16:45:09

Mysig blogg!



Ta gärna en titt på min!

http://moalinden.blogg.se

Postat av: Stella

Publicerad 2010-06-13 17:40:48

Trevlig blogg du har :) måste isåfall passa på att fråga om vi kan lägga till varandra på bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela