*Lenas lilla blogg*

Jobbar lördag...

Publicerad 2010-06-19 10:03:57 i Allmänt,

Snart dax att bege sig till jobbet då...
känns inget vidare när det är så underbart väder.
Ska köra ut grabben till Uvö först  för dom ska ut och tälta och fiska .
Har ett långpass idag 11,30-21,15 ganska seg tur.
Men jag hoppas att det blir en roligt dag så tiden går fort.
Och att det fina vädret håller i sig så vi kan sitta ute och fika med våra små tanter i eftermiddag.
Dom tycker det är så skönt att få vara ute lite.
Så ha en fortsatt trevlig lördag alla.

PUSS & KRAM
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela