*Lenas lilla blogg*

FY F-N !!!!

Publicerad 2010-06-24 13:19:37 i Allmänt,

Nu är vi hemkomna från The big city... ååååå fyyyyy faaaaannnnn vad folk det var... överallt.
Tror hela stans befolkning var och handlade idag...hade jag vetat det hade jag åkt i går eller nått.
Hatar när det är fullt med folk och man inte kommer fram någonstans.
Värst är pensionärerna (inget ont om dom i vanliga fall) men varför ska dom ut å handla just när det är som mest folk ute. Föstår att dom vill ut och träffa folk... men dom behöver ju inte  stanna och ha  konferens mitt i varugångarna ...och stoppa upp allt.
Det var smock fullt inne på bolaget också redan 5 minuter efter det öppnade.
Men skit i det nu... nu har vi handlat nästan allt till midsommar... det sista köper jag när jag åker till jobbet senare idag.

Men idag införskaffade vi oss något vi pratat om länge... nämligen en...

Just det en SODA STREAMER.
Blir så dyrt att köpa bubbelvatten i längden.
Och man slipper släpa på vikten av flaskorna också.

Den var nersatt 200:- idag så vi slog till och köpte en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela