*Lenas lilla blogg*

80 mackor ...

Publicerad 2010-06-01 09:10:08 i Allmänt,

Så där...då är alla mackor gjorda... äggmackor och köttbullemackor.
Tror inte nån ska behöva vara hungrig.
Ska bara göra mej iordning så är det snart dax att åka mot Målilla
och supporterbussen, som idag går till Hagfors där vi ska möta Valsarna.
Ska bli spännande och kul...har aldrig varit i Hagfors.
Alltid kul med nya ställen även om man istort sett bara kommer att se motorbanan. :)
Men får kolla lite genom bussfönstret när vi åker.
Sen jag blev intresserad av speedway har det blivit många resor runt om i sverige och andra länder.
Många platser som jag inte hade varit på tidigare och som jag förmodligen
aldrig hade kommit att besöka heller om det inte hade varit för speedwayen.
Nu dax att fixa sig lite...


HAVE A NICE DAY !!!! :)

Kommentarer

Postat av: .Marte

Publicerad 2010-06-01 16:23:37

Ha en fin dag! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela