*Lenas lilla blogg*

Mitt paket....

Publicerad 2010-07-27 14:29:04 i Allmänt,

... från H & M som jag beställde förra veckan kom idag. YES!!!.
Blev genast mycke gladare ... :)
Var på bra humör innan oxå....
Man blir på bra humör när man jobbar med A.H. :D
På vägen hem idag var jag tvungen att åka och tanka bilen...
det känns ju mindre roligt när man ser 100-lapparna rulla iväg och man får knappt nått i tanken.
men det är väl en av få nackdelar med att bo som man gör ... det är att man MÅSTE ha bil för att ta sig nånstans.
Men allt det andra väger upp det ändå. :)
Nu en kopp kaffe i solen innan jag tar tag i livet igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela