*Lenas lilla blogg*

Go´förmiddag

Publicerad 2010-07-23 09:50:22 i Allmänt,

Ophs !!! idag blev det visst sovmorron. ;)
Det var väl inte riktigt meningen att sova till 9...
men skönt var det.
Sista semester dan nu så...då kan man ju få ligga till lite.
Nu käka lite frulle... sen bär det av mot "The Big City"
Behöver fylla på kylen och skafferiet lite.
Sen ska det uträttas lite andra ärenden oxå... :P
Som typ ett besök hos gröna skylten.
Kolla rean på Kapp Ahl mm.
Men vi höres senare mina trogna läsare...
Pöss på er..

Kommentarer

Postat av: Inga Johannsdottir <3

Publicerad 2010-07-23 11:18:26

Gøy og lese bloggen din :)

du har veldig flott og orgentlig design :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela