*Lenas lilla blogg*

3:e semesterdagen...

Publicerad 2010-07-14 08:03:37 i Allmänt,

Morron på er alla.
Då är man inne på sin 3:e semesterdag. :)
Och det är fint väder idag också... härligt härligt.
Men det blåser lite idag så då hoppas vi att det fläktar lite.
Men vilket åskväder vi hamnade i går när vi kom till motorbanan.
Det var som om skyarna hade öppnat sig.
Det rann floder av vatten på backen.. man blev lite små blöt fast man stod under tak.
Men här hemma hade det visst inte kommit en droppe... snacka om lokala skurar. ;)
När vi satt på läktaren så såg det ut som det kom rök ur skogen...vet inte om det var en lite skogsbrand eller nått... såg väldigt misstänkt ut. Lätt hänt när det åskar och blixtrar så som det gjorde igår och det är torrt i skog och mark.
Nu måste jag ha lite kaffe.... :D ....igen är väl bäst att tillägga.

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-07-14 08:43:46

skönt med semester!:)

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-07-14 11:03:13

Förhoppningsvis var det ånga från någon "sjö" i skogen.



Ha själv (kanske) bara ikväll kvar att jobba.

Ska till hembygdsparken i Målilla imorgon med något om släktforskning och sedan är jag sugen på bilbingo i Nässjö.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela