*Lenas lilla blogg*

Utekväll med tjejerna...

Publicerad 2010-12-14 20:50:41 i Allmänt,

Igår kväll var jag ute med tjejerna på jobbet... vi var först på förfest hemma hos S. jätte trevligt Sen fortsatte vi in till stan där vi hade bokat bord.
Jag beställde fläskfilé hawaii nånting... så jäkla gott det var... men orkade inte äta upp allt för det var så mycket.
Efter att vi käkat förflyttade vi oss in i soffhörnan och drack kaffe och satt och pratade .
Eftersom det var måndag så åkte några hem  men vi var 5 st som fortsatte till Pub Kråkan och tog en sängfösare , 3 av oss skulle upp och jobba idag...jag var en av dom :).
Alla var vi på jobbet i tid i morse :)

Säger det ännu en gång... TACK för en kanontrevlig kväll tjejer... ni är bäst ♥


Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-15 09:11:33

åh ser supermysigt ut!:)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-12-15 14:07:08

Hejsan.

Nu har jag provat att göra kokta kringlor. Dem blev kanske inte så fina men dem smakar helt ok.

Postat av: David Andreasson

Publicerad 2010-12-15 17:25:47

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela