*Lenas lilla blogg*

Nackvres...

Publicerad 2010-12-01 17:28:29 i Allmänt,

Har åkt på nackvres...säkert är det sviter efter all snöskottning i går...
Svettigt och varmt att skotta samtidigt som det är kallt... ingen bra kombination.
Det gör iallafall J*vligt ont...ska leta fram vetekudden och använda den en stund.

Vetekudden den är bra mot mycket. En väldigt bra investering är den iallafall tycker jag.
 Värd varenda krona.

Idag lyckades Gubben få igång snöslungan igen...den hade frusit  *hmmmm*
Trodde faktiskt snöslungor skulle tåla kyla...men det gör dom visst inte...konstigt...

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2010-12-01 20:55:12

Aj då..men vetekudden är bra. om du har en spikmatta lägg dig på den en stund då ökar ju blodcirkulation och det blir bättre. Krya på dig nu då /Maria

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-12-02 09:31:53

Hi hi hi lite kul med snöslungan. Man tycker ju att de ska tåla kyla.

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-12-02 09:32:52

Trist med nackont. Pröva liniment kanske...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela