*Lenas lilla blogg*

Är så lessen ;(

Publicerad 2010-12-12 08:20:17 i Allmänt,

Nu är jag rent ut sagt %/)(#/&#&%)(=))(&#/ på denna %/((=)(&¤#%¤)(#¤"(#" snöööööööö. :mad:
Nu har den förstört mitt växthus oxå.
Var ute och kollade nyss...växthuset går INTE att rädda. :(

Så här såg det ut när jag tittade ut genom sovrumsfönstret :(

       

I vintras tog snön altantaket... kolla mitt inlägg från 15 mars så ser ni hur det såg ut.

Och mitt inlägg från 11 mars så ser ni hur mycket snö växthuset hade då utan att gå sönder.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-12-12 12:19:31

Neeeeej :( stackars dig lena... ni har fått nog med otur nu detta år. jäkla snön. hoppas hoppas verkligen att det går o fixa! Kram

Postat av: Lena

Publicerad 2010-12-12 12:21:53

Tack Linn....Men som det ser ut så har allt gått sönder totalt...:( /kram

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-12 14:50:58

NEJ!!! Fy för snö!=( Och stacketet på det oxå,ingen bra dag för dig.

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2010-12-12 15:56:30

Din stackare,vilken otur du ha haft,först altantaket förra året och nu både växthuset och staketet,hoppas de gå att fixa till de,du få ha det så bra nu och ha en riktigt trevlig 3advent..kram.......

Postat av: viktoria

Publicerad 2010-12-13 14:09:47

ne,har växthuset rykt nu :( aldrig får man vara glad.

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-12-14 19:57:38

Näää, så jädra trist :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela