*Lenas lilla blogg*

"VURPOLLON"

Publicerad 2010-08-30 14:14:45 i Allmänt,

Jaha... då har man köpt sig nått som jag sa att jag aldrig skulle köpa och sätta på mej... men man ska aldrig säga aldrig.
Jag har köpt ett "vurpollon"...på svenska = cykelhjälm. ;)
Men det är ju faktiskt en billig försäkring ifall man skulle köra omkull eller bli påkörd...
Man blir ju inte direkt modigare med året... inte jag iallafall. ;P
Köpte faktiskt ett par riktiga cykelbyxor också...med stoppning i grenen.
Så nu ser det ut som man har blöja på sig när man har dom på sig... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela