*Lenas lilla blogg*

Aug. 23, 2010

Publicerad 2010-08-23 22:53:59 i Allmänt,

Idag har vi kollat runt lite här i trakten och varit och handlat lite käk.
Kollat när färjan går till fårösund , var vi kan hämta vatten och duscha.
Så nu vet vi det. :)
På eftermiddagen åkte vi till Roma... till Linn , Sebbe och lilla Samson som vi fick träffa för första gången.
Vilken go unge... ska sno med honom hem nästa gång... ;)
Med andra ord har det varit en bra dag.
Nu är vi tillbaka vid utgångspunkten.

Här kommer lite bilder från första semesterdagen.

På väg ner mot vattnet...

nere vid vattnet



Nått torn som militären haft...

Också nått militärt...

Tyckte den här var så härlig... :)


Våra grannar där vi bor...går precis utanför dörren...
Detta är Bäääärtil & Bäääärit. ;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Underbara ungen SAMSON ♥

Jag & Samson

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2010-08-24 19:14:15

vilken bra blogg du har :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela