*Lenas lilla blogg*

Trasig Bil !!!!

Publicerad 2010-08-09 21:50:43 i Allmänt,

Så roligt det är nästan jämt.... nu är min bil ännu mer trasig. :(
Nu sitter en broms fast.
%&¤#&//)==(?)(/&&% bil !!!!
Så Thomas och Tompa lyckade få loss bromsen så pass mycket så vi kunde köra ner bilen till ett garage som vi får låna för att meka i. Det är vi jätte tacksamma för att vi får låna.
Så jag får ta bussen till jobbet... och ta med cykeln på bussen så jag tar mej hem efter jobbet.. för det går ju ingen buss hem. :thumbdown:
Så får Tompa meka bil åt mej i morron och se om det går att fixa och vad som behövs köpas hem för delar.
Bilar kan verkligen göra hål i plånboken. :(

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2010-08-10 10:08:48

Förstår vad du menar!!Har gjort hål i taket på en av mina skrotisar så man kan slänga ner pengar i=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela