*Lenas lilla blogg*

STATUS QUO !!!!

Publicerad 2010-08-05 20:55:41 i Allmänt,

Som jag nämnde som hastigast igår kväll så var jag ju på konsert.
Thomas och jag var och såg på STATUS QUO...så himla bra det var alltså.
Rena rama nostalgitrippen .. :)
Lite dåligt med publik... bara 1200 st. Men det var ett jäkla drag ändå.
Man stod där och rockade loss lite i publiken... körde lite headbanging. ;)
Ja det var iallafall en upplevelse.
Här kommer lite bilder från gårdagen.

Våra biljetter



Kön in.

Festival området

Förbandet var från växjö...

publiken







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela