*Lenas lilla blogg*

05:49

Publicerad 2010-08-07 05:54:28 i Allmänt,

Då var det lördags morron då.....*gäsp*
Känns inte som om jag skulle ha sovit någonting alls i natt.
Har varit vaken mycke och vänt och vridit på mej. *suck*
Typiskt när man ska jobba hela dan. 6,45- 17,00.
Men får väl ta en powernap på rasten idag om jag inte vaknar till liv. ;)
Har visst regnat  inatt... och mer regn skulle det visst bli idag.
Men det gör ju inget när man ändå ska jobba ;) ... men synd om er andra som är lediga.
Ska ta och göra mej klar för att åka till jobbet då...så *natten*får åka hem och sova.
Jag tror hon vill det. :)

Men ni får ha en bra dag iallafall.... :D

Kommentarer

Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Publicerad 2010-08-07 13:38:01

hej vill du kanse ha en avanserad snygg design till din blogg? jätte billigt...



kommentera i min blogg om du är intresserad att du vill ha en jätte snygg design<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-07 14:44:44

Gullig blogg!

Snälla undvik inte denna kommentar jag behöver din hjälp så mycket! Så snälla rösta på min bild, jag ber dig, tävlingen avslutas snart och jag vill verkligen vinna så snälla rösta på mig, det tar mindre än en minut!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520

Tack i förhand!(:

//Biauty.blogg.se

Postat av: R O R A . S E

Publicerad 2010-08-07 18:21:13

Fin blogg du har. :) Och väldigt fin hund!

Postat av: emma

Publicerad 2010-08-07 18:39:16

Hej! jag ville bara hälsa en sak, att min mamma gör jätte fina tavlor. Kolla hennes sida : http://vitaemmy.blogspot.com/ du kan maila henne på [email protected] och du kan skicka en bild till henne så gör hon en tavla av en bild du vill. Kolla priserna på hennes sida eller maila henne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela