*Lenas lilla blogg*

Utedag...

Publicerad 2010-04-04 18:54:01 i Allmänt,

Idag har vi nog varit ute mest hela dagen... solen har skinit och det har varit underbart väder.
Äppelträdet fick sig en omgång idag... har klippt ner det ganska ordentligt iår. Det tog oss flera timmar att frisera det, så nu hoppas vi på massor av citronäpplen i höst.

Medans vi höll på i trädgården fick jag syn på mina underbara havsörnar... 3 stycken kom och seglade högt upp i skyn.. lika ståtliga som vanligt... en ganska mäktig syn.

Har torkat tvätt ute idag för första gången i år...så skönt att man kan  hänga tvätten ute nu... den luktar så gott sen.

Så satt vi så klart på ljugarbänken och fikade i solens glans... faktiskt så har solen  tagit i dag... lite röd i ansiktet är man .

Har beställt ett nytt batteri till mobilen idag från batterikungen.
I går märkte jag att mobilen hade börjat käka batteri så in i norden... varade inte ens över dan. Så nu är det bara att hoppas att batteriet kommer dom närmaste dagarna.

Resten av kvällen blir nog att sitta och glo på tv tror jag.


äppelträdet och popplarna.


Ljugarbänken


tvätten på tork.



En bra bild på BOSCO....

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-04-05 16:19:48

vilken fin bild på "lilla" Bosco! ni hinner med mycket på dagarna när ni e lediga!!! lyllos ;)

Postat av: Linn

Publicerad 2010-04-05 16:27:29

vilken fin bild på "lilla" Bosco. vad mycket ni hinner på en dag när ni e lediga!! lyllos

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela