*Lenas lilla blogg*

Tidig lördags morron...

Publicerad 2010-04-10 05:59:15 i Allmänt,

Klockan är nu 05:52 och snart ska man iväg och jobba, jobbar till 17,00.
Det småregnar ute så  vädret är inte direkt på topp... inte en annan heller, trött som en *****.
Kom inte på nått bra ord ;).

Idag är det Marknad i Figeholm ska försöka hinna gå en sväng på den när jag har rast, köpa lite marknadsgodis kanske.

Sen i kväll är det Pubafton  med trubadur som gäller... men det får jag berätta mer om i morgon.

Dom nya grannarna håller på att flytta in nu... kom med en stor lastbil i går eftermiddags.
Så nu är det liv och rörelse i grannhuset igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela