*Lenas lilla blogg*

Med risk för att verka tråkig...

Publicerad 2010-04-09 13:12:12 i Allmänt,

Morronen började med några koppar kaffe... följt av en "dogwalk" på slingan där vilddvinen hade förstört ännu mer sen sist.


Men det var iallafall en jätte skön morgon att vara ut och gå på.
Tog några morgonbilder:



Så härligt kyligt med soldiset mellan träden...
                                                                ¤

Igår köpte jag lite penseér

som jag planterade i balkonglådorna på altanen.

Blev så fint så...

                                                                          ¤

Sen måste jag bara visa vad allt växer och frodas i mitt lilla växthus ....


Gräslöken och "smulgubbarna"


Plocksalladen på väg upp....


Här börjar  kryddorna att ta fart.


Här är tagetesen som jag sådde häromdagen

sist men inte minst så kommer här en bild på mina pelagoner som jag lyckades vinterförvara.
Finns ju en annan bild som är tagen tidigare någonstans  i bloggen.

Dom växer så det knakar om det i köksfönstret.

                                                           ¤

Men nu är det dax för lite käk och efter det en dusch eller tvärtom vi får se hur det blir... för sen är det jobbardax... "underbart" att gå och jobba en fredagskväll...;)

Kommentarer

Postat av: (:

Publicerad 2012-05-04 14:38:05

vad är blomlåderna köpta med svarta ringar utåt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela