*Lenas lilla blogg*

Majbrasa...

Publicerad 2010-04-30 22:02:57 i Allmänt,

Så var man hemkommen från jobbet då...varit en lugn och trevlig kväll.
Blev lite valborgsfest för dom boende ikväll... smörgåstårta och lättöl.
Och dom som inte ville ha öl fick saft eller must. Riktigt kalas var det.

Majelden har jag bara fått sett på håll ikväll... =(
Här hemma var det redan slut när jag kom hem...synd.
Men nu är det snart dax för sängen eftersom man ska upp och jobba i morron bitti igen.
Men först lite tv-gluttande.
Önskar alla en fortsatt trevlig valborgsmässokväll.

(lånad bild från wikipedia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela