*Lenas lilla blogg*

Årets julklapp 2018

Publicerad 2018-11-21 13:52:43 i Allmänt, JUL,

Vad tycker ni om  ”Årets julklapp” 2018 ?!
 
*Det återvunna plagget*
 
Köpa julklappar på secondhand??
Är det något du skulle göra?
 
Ja varför inte!?
Finns många fina kläder på secondhand.
Själv köper jag kläder på secondhand om jag hittar något som jag vill ha.
Det är för mycket slit å släng nu för tiden.
Och det är bra för plånboken.
Man behöver ju inte bara köpa kläder på secondhand, finns mycket annat oxå.
 
Bildresultat för secondhand
(lånad bild)
 
I min advetskalender som startar 1 dec här på bloggen kommer jag ha en del julklappstips just från secondhand.
Så håll koll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela