*Lenas lilla blogg*

Lång dag

Publicerad 2016-09-06 22:16:38 i Allmänt,

I dag har varit en låååång dag.
Först så har vi haft planeringsdag på jobbet... sen har jag jobbat ett kvällspass.
Så tror jag kommer att somna ovaggandes senare i kväll.
Vi var på hotell Corallen...
Härlig utsikt när man sitter å käkar ...
 
 
Visst ser det härligt ut ?!?
Blå jungfrun i horisonten och gotladsfärjan på väg in i hamn....
 
 
Himlen är ju så vacker oxå.
Och Gotlandfärjan kommer närmare...
 
 
Maffigt att se hur dessa stora båtar tar sig in till hamn mellan kobbar och skär.
Jag bara älskar Östersjön.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hannah Margreta

Publicerad 2016-09-06 22:22:20

Jättefina bilder!

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Elle

Publicerad 2016-09-07 10:35:09

Underbara foton! Jag gillar också Östersjön med alla skär o holmar.. seglade mycket där ca 30 år sedan... Här på västkusten är ju våra holmar o skär inte bevuxna ... med allsköns grönska men det är underbart det också Bägge delarna har sin tjusning.. Ha en riktigt go´dag ! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela