*Lenas lilla blogg*

Vem behöver gymkort????

Publicerad 2016-01-05 10:04:50 i Allmänt,

Här behövs inget gymkort för att träna.
Bara att ta spaden och ut å skotta snö !!!
 
 
Har kommit en hel del snö.
I morse när jag vaknade så bara vräkte snön ner.
Så det var bara att klä på sig och gå ut och skotta sig fram till postlådan för att hämta tidningen.
Men nu har gubben varit ute och kört av resten med snöslungan.
Och nu har det börjat snöa igen.
Så misstänker att det kanske blir ett träningspass till innan kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela