*Lenas lilla blogg*

Ett gammalt fönster blev en tavla

Publicerad 2015-11-14 10:52:55 i Mina Alster, recycling/återbruk,

Äntligen fick jag tummen ur....
och satte upp tavlan jag gjort av ett gammalt fönster.
Är himla nöjd med mitt verk.
Kommer nog att bli fint på kvällen när man kan tända ljusen där oxå.
Lämna gärna en kommentar och säg vad du tycker.
 
 
Så här såg fönstret ut innan jag satte igång att göra en tavla av det.
Skrapade bort färgen från det först.
 
 
Har skruvat dit en tavellist jag hade hemma oxå så jag kan ha ljuslyktor på den.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-14 11:12:41

Åh vad fint de blev Lena. Du är så duktig. Sånt skulle jag vilja ha här hemma också. Jätte jätte fint tycker jag. Kram.💕 Lena Johansson.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela