*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Eva Trillian

Publicerad 2014-05-18 17:43:42

Tomt så det förslår :) Tom kalender är ju alltid bra då och då ;) Men jag ser att det är framme i december ... hoppas du har någon sida tom innan dess också!

Postat av: Anitas Malta

Publicerad 2014-05-18 19:28:52

När jag ser dina bilder så inser jag vad enkelt det egentligen kan vara men ändå bli så bra. Ja, tomt var det verkligen i planeringskalendern och lika tomt i min för jag använder den inte. Idag noteras allt i datorn istället ;-) Ha en skön vecka !!

Postat av: Katarina-Cinnamon

Publicerad 2014-05-18 20:27:41

Åhh nu blev jag godissugen :-) Fint trissat

Postat av: lilalili

Publicerad 2014-05-18 20:34:53

En tom sida i kalendern är ju skönt ibland! Men dumt med tomma godispåsar :)
Ha en skön kväll!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-18 22:28:22

Tom kalender är ju helt OK, det kan vara rätt skönt. Tom godispåse är lite tristare...

Postat av: Åke

Publicerad 2014-05-19 05:13:46

Fin och bred triss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela