*Lenas lilla blogg*

Svalor

Publicerad 2013-05-10 21:13:53 i Allmänt,

Tjenixen på er!
 
Idag har det varit jobb som vanligt.
Målade klart det sista när jag kom hem, så i morron har jag tänkt tapetsera.
Har varit och lånat ett tapetserarbord av Målarmästarkluddlund. ;)
Ni ska få se FÖRE och EFTER bilder sen när allt är klart. :)
Annars så har det inte hänt så mycket idag.
En ganska vanlig fredag med andra ord.
JOOO... just det..har ju sett årets första svalor oxå. :D
Ha en fortsatt bra kväll.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-05-11 08:49:49

Alltid kul med före och efterbilder :)

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-05-11 09:25:34

Lycka till med tapeterna.
Ska bli kul och se hur det blir.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela