*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Eva Trillian

Publicerad 2013-06-30 22:03:03

Det gjorde min också - delvis :)
Önskar dig en bra start på en alldeles ny vecka! Lite ledigt hoppas jag du har också - för att kompensera jobbhelgen :)

Svar: ledig i morgon :)
Lena

Postat av: Gärdsmygen

Publicerad 2013-06-30 22:06:57

Så viktigt att du m.fl. har arbetat! Det har många haft glädje av.

Postat av: Violen på Brandholmen

Publicerad 2013-07-01 08:03:49

Du är en viktig person för alla som behöver din hjälp! Ha det riktigt bra idag när du är ledig!

Postat av: Kikki Sandström Inspiratör o Coach

Publicerad 2013-07-01 09:22:01

Samma här! Fast jag har inte jobbat med samma saker. Men lite ledigt har jag haft dock. Hoppas du är ledig snart...

Postat av: Pialotta

Publicerad 2013-07-01 11:15:19

Aha så du jobbar inom Hemtjänsten ... beundrasvärt jobb, tycker jag :) Ha de gott i Julimånaden :)

Postat av: Marit Johansson

Publicerad 2013-07-02 03:28:06

Tråkigt att jobba helg men det är ett viktigt jobb du utför!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela