*Lenas lilla blogg*

Solsken & fågelkvitter.

Publicerad 2013-04-25 09:31:12 i Djur/Natur,

Vilket härligt väder det är idag.
Solen sken och fåglarna kvittrade under min morgonpromenad.
Kan det vara bättre när man är ute och traskar i skogen.???
I dag är det dax för jobb igen efter några dagars ledighet.
Har ett kort kvällspass... 16-21
 
Om man kanske skulle ängna en stund åt trädgården idag...skulle faktiskt behövas.
Rabatterna är fulla med vissnade blommor sen förra året.
Vi får se vad jag känner för om en stund ;)
 
Fångade en liten fågel på bild idag.
 
 
Och medans jag plåtade den så passade den på att göra sig fin... ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-04-25 10:30:20

Härliga vårbilder!

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-04-25 10:33:50

Ja behov av lite rensning har mina rabatter också..får se vilken dag det kan bli när lusten faller på.. ;)

SV: Nej tandläkarbesök hade jag gärna sluppit.. =( Satte saxen i morfars gamla skjortor igår..lapptäcksprojekt på G.. =) <3

Kraaaam
Sanna

Postat av: Annika

Publicerad 2013-04-25 17:50:59

Det är verkligen en härlig känsla att få fota fåglar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela