*Lenas lilla blogg*

Nån som sett min kamera ????

Publicerad 2012-09-17 23:59:25 i Allmänt,

Min kamera jag beställde för ett par veckor sen är på villovägar...
Trodde jag skulle ha fått den för länge sen men icke.
Men den är berest iallafall... ;)
Kanske kanske... får jag den i morron om inte posten skickar den fel IGEN !!!
 
 
DatumDatum
17 sep kl 20:12 Jönköping, Sorterad
17 sep kl 12:32 Avvikelse Coop Konsum Norrahammar, Felsorterat. Försändelsen försenas
17 sep kl 10:28 Coop Konsum Norrahammar, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
16 sep kl 22:35 Jönköping, Sorterad
14 sep kl 17:17 Malmö, Sorterad
14 sep kl 12:50
Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-09-18 06:24:10

Posten är jättebra så länge det funkar som det ska..
Hoppas att du får den idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela