*Lenas lilla blogg*

Sveriges baksida

Publicerad 2012-05-25 05:53:46 i Allmänt,

Idag ställer vi färden mot Sveriges baksida ;)
Så se upp alla ni göteborgare...
Det är ju GP speedway på Ullevi i morron.
Hoppas på Svensk vinst !!!
Förra året så blev tävlingen avbruten efter 16:e heatet pga REGN !!!!

Hoppas på bra väder nu när vi ska tillbringa helgen i Göteborg.
Så man kan sitta ute på stan och dricka en ett glas kall hallonsaft ;) ;)
Misstänker att det inte kommer att bli så mycket bloggande i helgen så jag passar på nu att önska alla en underbar helg.

Och glöm inte anmäla er i min lilla TÄVLING

Pöss !


Bjuder på en bild från 2010 då såg jag ut så här när jag var på speedway i GBG. :)

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-25 07:04:35

Ha det sååå kul!!

Postat av: Nett

Publicerad 2012-05-25 17:01:45

Hoppas att det blir vinst :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-05-25 21:52:24

Hoppas att du får en härlig helg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela