*Lenas lilla blogg*

Tjingeling !!!

Publicerad 2012-07-17 06:19:30 i Allmänt,

Morning på er.
Då var man vaken igen då och snart bär det av till jobbet.
Inte van att gå upp så här tidigt nu.
Men det gick av bara farten idag.
Och kaffet håller jag på att få i mej så nu ska man nog klara av denna dag oxå ;)
Solen tittade fram nyss men nu har den visst gått och lagt sig igen. :(
Ryggen känns INTE bättre i dag.. får se hur den är när man har kommit igång och alla "gångjärn" är smörjda.
Vad ska ni sysselsätta er med i dag då?????

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-07-17 08:11:35

Hoppas verkligen att din rygg snart mår bättre,
ha en bra dag på jobbet.
Kram!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-07-17 09:06:22

Ajdå, hoppas din rygg blir bättre snart.. <3

SV: Jodå vi hade en toppenhelg i Leksand och några loppisar bara måste jag ju få besöka.. ;) hehe..

Kraaaam
Sanna

Postat av: dominic

Publicerad 2012-07-17 14:12:01

Ska uppdatera bloggen och umgås med familjen. Tråkigt att du har ont i ryggen. Vad har hänt med den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela