*Lenas lilla blogg*

5-kamp

Publicerad 2011-06-07 22:00:45 i Allmänt,

Ikväll har jag varit iväg och 5-kampat... :)
Så himla roligt det var.
Det roligast var ju att vårat lag vann. :)
Vi var BÄST !!!! ;)
Deltävling 1 = penna i flaskan
Deltävling 2= gå samma bana på tid 2 ggr (du ska alltså försöka gå på samma tid båda ggr. )
Deltävling 3 = blåsa upp ballong och kramas med ballongen emellan tills den spricker.
Deltävling 4 = Styra sina "blinda" lagkamrater genom en bana. Bara genom att styra med händerna.
Deltävling 5 = Hoppa säck.

Efter dessa grenar låg vi delad andra plats, så det blev en tävling till för att skilja oss åt.
Och det blev penna i flaska igen... vilken vin vann. :)

Så nu var vi i final.
Finalen var en frågetävling om årtal...Där vi var så klart bäst ;)






Efteråt grillades det korv... mums :)

En mycket trevlig kväll och ett STORT TACK till tjejerna på hemtjänsten som ordnade detta.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-06-07 23:44:20

Jag avskyr pennan i flaskan..skratt..jag blir så arg!



Grattis till vinsten:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela