*Lenas lilla blogg*

10057 steg

Publicerad 2011-01-04 22:30:14 i Allmänt,

Det är vad jag har gått idag...bra va ? :)
Har klarat av denna dag också.
Har knaprat lite morötter även idag när jag blivit sugen på nått att äta.
Idag blev det 2 promenader och ett litet litet pass på cross trainern.

Så jag ger mej själv en klapp på axeln idag. :)

Det har börjat snöa igen... suck...det räcker med snö nu.

Men nu är det snart dax att krypa ner under täcket och få lite skönhetssömn...;)

Sov gott alla fina bloggisläsare där ute i bloggvärlden.

Kommentarer

Postat av: emmi

Publicerad 2011-01-04 22:36:31

- kul att du är med och tävlar! Hör av mig när vinnaren är utsedd =)

haft en bra dag? ♥

Postat av: Anna H

Publicerad 2011-01-04 22:59:59

SV; Coolt :D!

Ja, väldigt skillnad, men det var jobbigt!

Postat av: susanne

Publicerad 2011-01-04 23:39:15

Hej Lena!

Söta! Ja, visst. Men ena små riktiga odjur, haha. Ikväll har dom varit på mer "faanskap" än vad som är nyttigt för dom...Hotade med att slänga ut dom. HAHA! Dom har ju inte varit ute själva ännu, så det skulle väl varit elakt ( är en sann djurvän).

Sov gott / Kram Suss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela