*Lenas lilla blogg*

ÖDES MATCH

Publicerad 2010-09-21 14:24:49 i Allmänt,

Ja ikväll är det verkligen en ödesmatch för oss.
*Vinna eller försvinna*
Och jag kan tala om att det kommer inte bli lätt att vinna borta ikväll mot Västervik. :S
Vi vann hela serien men nu är vi i kvartsfinal...förlorade den första... så vi MÅSTE bara vinna ikväll.
Håller både tummar och tår.
(snacka om att det är svårt att gå när man håller tårna)
Nu blev det ett sånt dära tråkigt skämt igen. ;)

Så håll tummarna för oss i kväll... och med oss menar jag ju så klart  DACKARNA

Men först dax att fixa lite käk....
Idag blir det hemmagjord pyttipanna m ägg & rödbetor.
Har även gjort coleslaw till för den som vill ha. /Kramisar

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-09-21 19:08:15

Hahaha! Ja det är svårt att gå om man håller tårna ;) Hoppas det gick bra!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela