*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-11-12 16:01:21

424 med lite kommatecken emellan!

Fast jag har kommenterat på alla 4 men oftast på 2.

Har tagit bort bloggar där ingenting skrivs...

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-11-12 16:05:47

Skrev först 424 med en massa kommatecken emellan. Men kom sedan på att jag har Ullaredsbloggen åxå, men den kommenterar jag aldrig.

Har kommenterat på de 4 jag har inlagda men oftast kommenterar jag på 2.

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-11-12 18:25:42

Sv:Tack tack:D



Oj,har ingen koll! ;P

ca10-20

ca10

ca10

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2010-11-15 10:20:06

Fråga 1 och 3 = Det varierar. Följer en massa bloggar på Bloglovin så här är jag inne kanske varannan dag.

Och jag försöker kommentera med något i alla fall. Eftersom jag själv tycker det är trevligt med lite respons på det jag skriver om. Det behöver ju inte vara så himla märkvärdigt./Maria

Postat av: Linn

Publicerad 2010-11-16 14:34:12

Fråga 1: 4 st! (http://lenahaga.blogg.se :) http://birreblomma.blogg.se, www.finest.se/katrin, www.kissie.se)

Fråga 2: typ ingen, bara i din lite då o då, är så dålig på att komma på vad det är jag ska kommentera :)

Fråga 3: 4 (se fråga 1)



Puss o kram på dig lena!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela