*Lenas lilla blogg*

KUNG BORE...

Publicerad 2010-03-17 22:30:26 i Allmänt,

... kom och hälsade på inatt igen...5cm nysnö när man vaknade... kändes ju inte speciellt kul, men som tur är så kom ju den underbara solen på besök senare fram på dagen å skrämde bort Kung Bore igen.

Blev en tripp till The Big City idag oxå. Var tvungen att ha lite saker som inte finns här ute på landet ;). Passade på att handla lite käk oxå.
Hämtade även 100st lottringar som supporterklubben ska ha.

Blev bjuden på fika av min käre son Micke. Alltid lika trevligt när nån av sönerna vill umgås med sin mor. =)

När jag kom hem från stan så var det dax för gubben att åka och jobba, så då tog jag och mina små vovvar en promenad...men... trot om ni vill...hör å häpna...jag joggade faktiskt lite idag oxå...svårt att tro när det gäller mej men det är sant. =)

Ikväll kom grannen in och vi kollade på lite tapeter, fikade och snackade en stund...trevligt tycker jag.

Men nu är det dax för sängen tror jag.

see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela