*Lenas lilla blogg*

Snart speedway...

Publicerad 2010-06-15 15:44:43 i Allmänt,

Då har man klarat av veckans första arbetspass.
Det gick snabbt och smidigt.
Var till konsum på vägen hem och köpte lite blommor som jag ska ha på altanen.
Tog en liten powernap på soffan ute på altanen när jag kom hem.
Så skönt att sova ute tycker jag.
Var så himla trött... sov så dåligt i natt.
Nu har jag fixat käk, för snart ska vi iväg på SPEEDWAY. :)
Ska sätta på kaffe nu så vi får lite av den varan med oss ikväll.
Stoppar nog ner ett par bitar av rabarberkakan jag bakade igår också.
Ha en fortsatt bra kväll alla...vi hörs senare.

♥KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela