*Lenas lilla blogg*

Onsdagen

Publicerad 2010-06-16 22:23:58 i Allmänt,

Nu börjar även denna dag lida mot sitt slut.
Och idag har min BLOGG passerat 7000 besökare. :D
Så otroligt roligt.
Det trodde jag aldrig när jag började blogga.
Sprang på min minste son idag på stan... har inte sett honom på ett tag nu så det var kul.
Sen kom även min äldsta son förbi med mellan grabben så idag har jag faktiskt träffat alla mina söner. Det är inte dåligt ;)
Träffade även ett av mina "andra barn" idag.
Har en hel drös ungar till som kallar mej "mamma Lena" också. (ej biologiska som tur är.) ;)
Dom har typ "adopterat" mej som mamma.
Hur många det är har jag ingen aning om... verkar bara bli fler och fler.
Men jag älskar dom också. :)


Kommentarer

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Publicerad 2010-06-16 23:04:30

Har du haft en bra onsdag? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela