*Lenas lilla blogg*

Host host host...

Publicerad 2010-08-02 08:33:36 i Allmänt,

Har börjat få tillbaka min jävla hosta.
Trodde den hade försvunnit för gott... men tji fick jag.
Blir väl till att gå till läkare igen och få samma svar som sist:
-Det är inget fel på dej... men du får lite piller ifall att dom hjälper och lite hostmedicin.
Det är ju ett sånt svar som man vill ha när man håller på att hosta upp alla inälvor + lungorna.
Och får kippa efter att få luft när man väl har hostat klart.

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2010-08-02 10:13:55

Tack så mycket ,men jag är faktiskt med i blogg trafiken . :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela