*Lenas lilla blogg*

Skulle shoppa

Publicerad 2020-04-22 09:16:18 i Allmänt,

I går åkte jag in till stan för att shoppa lite.
(Jag höll avstånd) 😃
 
Skulle ha nya walkingskor, då jag börjat fått så ont i mina fötter när jag går.
Och hittade ett par på intersport till bra pris...599:- på rea.
Så nu hoppas jag att fötterna ska må bättre.
 
 
 
Sen skulle jag ha mej ett par jeans tänkte jag.
Så gick in på H&M hittade ett par som jag tyckte om...men så skulle jag prova dom eftersom jag inte visste vilken storlek jag skulle ha.
 
Vill alltid prova för att se så de sitter som jag vill och att de känns bra.
 
Men tji... där tog det tvärstopp.
Provrummen var stängda pga CORONA.
Biträdet tyckte jag kunde köpa med mej båda storlekarna hem och prova, och skulle de inte passa så fick jag ju lämna tillbaka dom.
 
Men det tyckte inte jag så då blev det inga byxor...och shoppinglusten tog slut.
Så jag åkte till Willys och handlade lite.
Och sen åkte jag hem å tog en skogspromenad med den 4benta istället.
 
Hoppas ni får en bra dag, och var rädda om varandra och HÅLL AVSTÅNDET !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela