*Lenas lilla blogg*

Demonstrerat

Publicerad 2019-10-26 14:32:07 i Allmänt,

I dag har vi varit och demonstrerat mot att de tänker lägga ner våra äldreboenden här i byn.
 
 
 
Och flytta alla gamla in till stan där de inte vill bo. De vill bo kvar här i sin hemort.
 
 
Hoppas att vi kan ha fått en eller två S,M- politiker att ändra sig.
För då går inte förslaget om nedläggning igenom.
 
För det är Sossarna & Moderaterna som vill lägga ner. De andra partierna står bakom oss, och gick med i demonstrationståget.
 
Men S&M har visst 25 röster mot de andras 24 röster eller vad det nu kallas.
 
 

Det var säkert 200 som kom och demonstrerat.
Fler än jag trodde det skulle komma.
Vilket gladde mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela