*Lenas lilla blogg*

Vildsvinsmöte

Publicerad 2019-07-29 07:44:18 i Djur/Natur,

Jaha....då träffade vi på vildsvinsfamiljen igen 
Kultingarna växer å blir stora å feta.
 
Grymt grymt sa skuggan å så stack de iväg.
Jädrar vad fort dom kan springa.
 
Idag hade jag halva gänget på var sida om mej...Så fick stanna å vänta så de sprang åt samma håll.
 
Inget roligt att behöva stöta på vildsvin nästan varje gång man tar en skogsrunda med hunden.
 
Tur att hon är så uppmärksam/hör så bra, att  hon upptäcker dem i tid.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela