*Lenas lilla blogg*

Mitt spartips

Publicerad 2019-01-29 14:27:33 i Spartips,

Kom på en liten kul grej idag.
Ett sätt att spara undan en liten slant.
 
Året har ju 52 veckor.
Om man spar lika många kronor varje vecka som det är vecko nummer.
Vecka 1 spar man 1:-, vecka 2 spar man 2:- o.s.v.
 
Vid årets slut har man sparat ihop 1378:-
Om jag har räknat rätt.
 
Pengar som du kan använda till något kul.
 
Har gjort mej en burk att spara pengarna i.
 
 
Gjorde en veckoöversikt som jag klistrade fast på burken, där kan jag bocka av då jag lagt i veckans sparpeng.
 
 
Nån som är sugen på att hänga på min lilla utmaning och spara en slant ???
 
 

Kommentarer

Postat av: Elaine

Publicerad 2019-01-29 15:06:09

Enkelt och väldigt häftigt!!!!

Svar: Visst var det en kul idé
Lena

Postat av: Linda

Publicerad 2019-01-29 21:22:27

Det där var en rolig ide. Jag och frugan pratade häromdagen om nåt liknande.

Svar: Kul :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela