*Lenas lilla blogg*

Slips ?!

Publicerad 2019-08-25 09:28:35 i Djur/Natur,

Tänkte skriva go'morron...men det har ju faktiskt hunnit bli förmiddag.
 
Huggormen och jag har varit ute på en dimmig morronrundan.
 
Passade på att ta några bilder på vår vackra natur.
 
 
Trädet har slips på sig , söndagen till ära...😜
 
 
En till som var ute på morgonpromenad...men där var det ingen powerwalk.
 
 
Och spindlarna hade redan pyntat julgranen...gäller att vara ute i god tid.
 
Spindlarna är duktiga på att spinna vackra nät.
 
 
Kollade lite efter kantareller oxå...men de lyste med sin frånvaro..denna sopp var det enda jag såg i svampväg idag.
 
 
Hoppas ni alla får en skön söndag oavsett om ni jobbar är lediga eller vad ni nu gör denna Augustisöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela