*Lenas lilla blogg*

En mammas mardröm

Publicerad 2019-08-22 20:38:16 i Allmänt,

För ca 8 timmar sen , fick jag det där samtalet som jag tror alla mammor/ föräldrar bävar för att få.
 
Så fort jag hörde vem det var i andra änden på luren så visste jag att något hade hänt min ena son. (Min äldsta)
 
Nästa tanke som jag fick var... jävlar han har krockat med motorcykeln.
Vilket han som tur var inte hade gjort. *pust*
 
Han hade däremot ramlat ner från en stege och var på väg i ambulans till Västerviks akuten.
 
 
Men denna ovisshet innan man vet hur skadat han är ..och hur allvarligt det är.
Även om barnen är vuxna och utfluga ur boet sedan länge, barnen förblir alltid barn i ens ögon. Och man kommer att oroa sig hela livet för dom.
 
Nu hade han en väldig tur i oturen..det kunde ha gått mycket värre.
 
Jag har varit uppe på sjukhuset  till honom ikväll.
 
Han är mörbultad, lite blåslagen och han fick en bäckenfraktur, och ett sår på armen som kunde tejpas ihop.
Vi får se hur länge han blir kvar på sjukan nu.
 
Min "lilla" son. 
Löv U ❤
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2019-08-22 20:46:34

Nej men Micke - krya massor 😭😭😘

Postat av: narcoffer

Publicerad 2019-08-22 22:47:38

Hemskt! Jag har fått sådana samtal också, och det blir inte lättare bara för att barnen blir stora ...

Svar: Jobbigt är det
Lena

Postat av: Nettan

Publicerad 2019-08-23 15:56:44

Ja, dom där samtalen är inte roliga att få.
Jag har också fått såna samtal och som du säger - innan man sett med egna ögon hur dom mår så går hjärtat på högvarv.
Skönt att det gick så bra !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela