*Lenas lilla blogg*

24.se

Publicerad 2018-09-04 19:09:04 i Allmänt,

Behöver du något nytt inom hemelektronik, data, mobil eller hem & Fritidsprodukter mm.
Då tycker jag att du ska kolla in 24.se .
Där kan du fynda det mesta till bra priser och det är fraktfritt om du beställer för  minst 1000:-
 
Kanske behöver du något mobiltillbehör eller kanske ett minneskort.
 
Snabb leverans är det också, 1-3 dagar ungefär.
 
Så kolla in deras hemsida genom att trycka på --------------> Länktext
 
(Detta är ett sponsrat inlägg)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela