*Lenas lilla blogg*

Tidningspapper

Publicerad 2018-10-11 17:34:37 i Spartips, recycling/återbruk,

Ja då var det dax för ett litet spartips igen.
Tror det var ett tag sedan sen ni fick ett av mej.
Många med mej kanske använder hushållspapper när ni torkar upp matrester mm ur slasken.
Men istället för att använda dyrt hushållspapper eller en sån där mojäng i plast, så går det kanonbra att använda tidningspapper.
 
 
 
Har man som jag sen en egen kompost så slänger man matresterna och tidningspappret där å får finfin jord efter ett tag. 
På så sätt har jag återbrukat tidningspappret  ännu en gång.
👍upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela