*Lenas lilla blogg*

Planeringsdag

Publicerad 2018-11-07 18:44:12 i Allmänt,

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet.
Personalen hade eget planeringsmöte en timme innan cheferna kom.
Sen hann vi med massor på fm. Innan vi alla åkte iväg och åt god mat.
Efter det åkte vi in till stan och hade riktigt roligt på Jailbreak.
 
Vi fick dela in oss i 3 grupper.
Sen blev vi inlåsta i olika rum, där vi skulle lösa olika klurigheter för att kunna ta oss ut.
Man hade en timme på sig.
Min grupp blev inlåsta i julrummet, där man skulle lyckas öppna 24 luckor.
Tyvärr så blev vi fast.
Missade med 3-4 minuter.
 
Och så här ser man ut då...
 
 
 
Visst är vi tjusiga
🤣😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela