*Lenas lilla blogg*

Adventskalender??????

Publicerad 2018-11-04 11:37:23 i JUL,

Nu är det faktiskt inte så långt kvar till jul... närmare bestämt 50 dagar.
Känn ingen panik nu... 
 
Jag har de senaste åren haft en adventskalender här på bloggen med lucköppning varje dag från 1-24 december.
 
Och bakom varje lucka har det döljts något som har med julen att göra.
Tips på billiga julklappar att göra själv eller recept på något gott att äta mm.
 
Nu sitter jag och funderar på om jag även i år ska ha en adventskalender på bloggen.
 
Hjälp mej fatta beslutet.
Skriv  en kommentar här på bloggen vad du tycker.
 
JA eller NEJ !
 
Adventskalender Glitter JULLEKSAKER A4
 

Kommentarer

Postat av: Mösstanten

Publicerad 2018-11-04 12:13:14

Det skulle jag tycka var kul.

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2018-11-06 21:04:31

ja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela